Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У339/П58
Автор(и) : Попов С.Г.
Назва : Основы маркетинга
: учеб. пособие
. -2-е изд., перераб. и доп. Вихідні дані : М.: Ось-89, 2005 Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 5-98534-141-0:
УДК : 339.138(075) Предметні рубрики: экономика економіка
Примірники : всього : АУЛ(50) Вільні : АУЛ(50) Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/Б68
Автор(и) : Блайт Дж.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2003 Кільк.характеристики :493 с
Серія: Европейский маркетинг
ISBN, Ціна 966-7767-86-8:
ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138(075.8) Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рынок --ринок--потребители--споживачі--покупатели--покупці--брендинг--упаковка--ценообразование--ціноутворення--сбыт--збут--промоушн
Примірники :АУЛ(1) Вільні : АУЛ(1) Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 658/Н 73
Назва : Новітній маркетинг
: навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Київ: Знання, 2008 Кільк.характеристики :420 с.:
ил.
Серія: Вища освiта ХХI столiття
Примітки : Рек. МО і науки України
ISBN, Ціна 978-966-346-349-0:
ДРНТІ : 72.75.39 УДК : 658.8(075.8) Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(3) Вільні : АУЛ(3) Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.5:621/Г 27
Автор(и) : Гевко О.Б.
Назва : Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства
: Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04
Вихідні дані : Б.м., 2009 Кільк.характеристики :21 с
Серія: Терноп. держ. техн. ун-т ім. Івана Пулюя
УДК : 658.5:621 Предметні рубрики: організація виробництва организация производства машиностроение машинобудування
Примірники :АНЛ(1) Вільні : АНЛ(1) Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 658/М 69
Автор(и) : Михайлова Л.І., Тучина С. Г.
Назва : Інноваційний менеджмент
: навч. посібник для вузів
Вихідні дані : К.: ЦНЛ, 2007 Кільк.характеристики :248 с
Примітки : Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-364-480-6:
УДК : 658.012.32(075.8) + 330.341(075.8) Предметні рубрики: Менеджмент
Примірники : всього : АУЛ(2) Вільні : АУЛ(2) Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 65/Р 69
Автор(и) : Ромат Е. В.
Назва : Реклама
: учеб. пособие
. -2-е изд. Вихідні дані : СПб.: Питер, 2008 Кільк.характеристики :208 с
Серія: Краткий курс
Примітки : Библиогр.: с. 204-207
ISBN, Ціна 978-5-469-00671-8:
ДРНТІ : 45.01.14 УДК : 659(075) Предметні рубрики: Реклама Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг
Примірники : всього : АУЛ(5) Вільні : АУЛ(5) Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 316/Л 57
Автор(и) : Лиллекер Д. Д.
Назва : Политическая коммуникация. Ключевые концепты
Вихідні дані : Х.: Гуманитарный центр, 2010 Кільк.характеристики :297 с
Переклад видання: Lilleker Darren G. Key Concepts in Political Communication. -London, 2006
Примітки : Библиогр.: с. 296-297
ISBN, Ціна 978-966-8324-65-9:
ДРНТІ : 04 УДК : 316.47:32 Предметні рубрики: Социология Соціологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутентичность--аутентичність--брендинг--брендинг--консьюмеризм--конс'юмеризм--интернет - политика--інтернет - політика--фрейминг--фреймінг--имидж--імідж
Примірники :АНЛ(1) Вільні : АНЛ(1) Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 1:316(043.3)/О-76 рукописний текст
Автор(и) : Остренко С. А.
Назва : Феномен інноваційної діяльності в сучасній освіті: засади, механізми, горизонти (соціально-філософський аналіз)
: автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.03
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2015 Кільк.характеристики :16 с
Колективи :
Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара
ДРНТІ : 02 УДК : 1:316(043.3) Предметні рубрики: Філософія Философия Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--соціальний капітал--социальный капитал--брендинг--брендинг--конкуренція--конкуренция--імплементація--имплементация--екзистенція--экзистенция
Примірники :АНЛ(1) Вільні : АНЛ(1) Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 651/659/Р 69
Автор(и) : Ромат Е. В.
Назва : Реклама
: учеб. пособие для высш. учеб. завед.
. -2-е изд., перераб. и доп. Вихідні дані : К.: ИСИО Украины, НВФ "Студцентр", 1996 Кільк.характеристики :212 с.:
ил., схем., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 202-205
ISBN, Ціна 5-7763-1697-9:
ДРНТІ : 47.01.14 УДК : 659.1(075.8) Предметні рубрики: Реклама Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--коммуникационные характеристики--комунікаційні характеристики--средства рекламы--засоби реклами--управление рекламой--управління рекламою--визитные карточки--візитні картки--история рекламы--історія реклами--паблик рилейшнз--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламные агентства--рекламні агенства--рекламная кампания--рекламна компанія
Примірники :АУЛ(1) Вільні : АУЛ(1) Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339/Д 12
Автор(и) : Дайер Д., Далзелл Ф., Олегарио Р.
Назва : Procter&Gamble. Путь к успеху
: 165-летний опыт построения брендов
. -пер. с анг. Вихідні дані : Москва: Альпина Бизнес Букс, 2005 Кільк.характеристики :524 с.:
ил.
:
ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138(73) Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): экономика крупных корпораций--економіка великих корпорацій--брендинг--рекламные технологии--рекламні технології
Примірники :АНЛ(1) Вільні : АНЛ(1) Знайти схожі
|
|