Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8.012.12:69(0/В 19-262777 рукописний текст
Автор(и) : Васильченко А. О.
Назва : Формування маркетингової стратегії розвитку підприємств будівельної галузі України : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Донецьк, 2012
Кільк.характеристики :20 с.: іл.
Колективи : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
ДРНТІ : 06.81.19
УДК : 658.8.012.12:69(043.3)
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Будівництво
Строительство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетингова діагностика--маркетинговая диагностика--імітаційні моделі--имитационные модели--будівельні підприємства--строительные предприятия
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)