Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34/C 78
Назва : Copy(write): Intellectual Property in the Writing Classroom
Вихідні дані : Б.м., 2011
Кільк.характеристики :2.83 МБ
Примітки : Загол. з титул. екрану
ISBN, Ціна 9781602352643:
ДРНТІ : 10
УДК : 347.77/.78
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальні ресурси--локальные ресурсы--авторське право--авторское право--педагогіка--педагогика
Зміст : PART I: The Law, the Landscape ; The Fair Use Battle for Scholarly Works / J. Galin. Plagiarism and Promiscuity, Authors and Plagiarisms/ R. Wiebe. Authoring Academic Agency: Charting the Tensions between Work-for-hire University Copyright Policies/ T. R. Amidon. Soul Remedy: Turnitin and the Visual Design of End User License Agreements/ B. Barrios. Images, the Commonplace Book, and Digital Self-Fashioning/ B. Whipple. Intellectual Properties in Multimodal 21st-Century Composition Classrooms/ T. W. Howard. Is Digital the New Digital?: Pedagogical Frames of Reference and Their Implications in Theory and Practice/ R. Dornsife. Response to Part I—"An Act for the Encouragement of Learning" vs. Copyright/ J. Logie. PART II: The Tools ; What We Talk About When We Talk About Fair Use: Conversations on Writing Pedagogy, New Media, and Copyright Law/ S. Westbrook. Parody, Penalty, and Pedagogy/ E. A. Hall, K. Gosset, E. Vincelette. Copy-rights and Copy-wrong: Intellectual Property in the Classroom Revisited/ J. R. Walker. Rhetorical Velocity and Copyright: A Case Study on Strategies of Rhetorical Delivery/ J. Ridolfo, M. C. Rife. Following the Framers: Choosing Pedagogy to Further Fair Use and Free Speech/ T. Herrington. Response to Part II—Being Rhetorical When We Teach Intellectual Property and Fair Use/ J. E. Porter. PART III: The Pedagogy ; Toward a Pedagogy of Fair Use for Multimedia Composition/ R. Hobbs, K. Donnelly. Intellectual Property Teaching Practices in Introductory Writing Courses/ N. Nguyen. Moving Beyond Plagiarized / Not Plagiarized in a Point, Click, and Copy World/ L. Johnson-Farris. Couture et Écriture: What the Fashion Industry Can Teach the World of Writing/ B. Ballentine. The Role of Authorship in the Practice and Teaching of Technical Communication/ J. Reyman. Response to Part III—Fair Use: Teaching Three Key IP Concepts/ R. M. Howard. Afterword/ C. Ratliff. Biographical Notes ; Index
Анотація: Ця редакція «Copy(write): Intellectual Property in the Writing Classroom» об'єднує історії, теорії та дослідження, які можуть додатково інформувати про те, як ми ставимо та вирішуємо питання інтелектуальної власності в наших письмових аудиторіях. Есе у збірці розпізнають і описують широкий спектр педагогічних стратегій, розглядають теорії, представляють дослідження, досліджують підходи і пропонують як застережні оповідання, так і локальні та контекстні успіхи, які можуть додатково інформувати про те, як ми ставимо та вирішуємо питання інтелектуальної власності у нашому навчанні.
Примірники :(1)
Вільні : (1)

Дод.точки доступу:
Rife, Martine Courant \ed.\; Slattery, Shaun \ed.\; DeVoss, Dànielle Nicole \ed.\