Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації освіти МОН України) Назва : Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критерії Місце публікування : Рідна школа. - Київ: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 1. - С. 37-42 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 373 ББК : 74.2 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--здоров'язбережувальне середовище--здоровьесохраняющая среда--моделювання здоров'язбережувального середовища--моделирование здоровьесохраняющей среды--структурні компоненти--структурные компоненты--структурно-функціональна модель--структурно-функциональная модель--форми роботи--формы работы Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти понять "модель" та "моделювання". Пропонується алгоритм моделювання процесу формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито сутність процесу моделювання здоров'язбережувального середовища ЗНЗ. Визначено мету, завдання, обрано методологічні підходи й принципи моделювання. Охарактеризовано структурні компоненти, відповідні критерії й показники здоров'язбережувального середовища. |