Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Решетілова, Тетяна, Довгань, Сергій, Пілова, Катерина Назва : Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 4. - С. 59-70: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--поведение потребителя--зовнішня реклама--внешняя реклама--сприйняття реклами--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламні звернення--рекламные обращения--восприятие рекламы--фактори сприйняття реклами--факторы восприятия рекламы--гендерне сприйняття--гендерное восприятие--гендер в рекламі--гендер в рекламе--переваги статі в рекламі--преимущества пола в рекламе Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення. Дод.точки доступу: Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\ |