Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.497(5КАЗ)в6-80 Автор(и) : Алтинбасов, Бахіт (кандидт правових наук; доцент кафедри теорії і практики управління, права та конституціоналізму Євразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан), Саймова, Шолтан, Тасова, Ардак Назва : Болонський процес в Казахстані : економічний та правовий аспекти Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 6. - С. 99-108 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.497(5КАЗ)в6-80 + 74.58(5КАЗ)в6 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Высшее образование Вища освіта Географіч. рубрики: Казахстан Ключові слова (''Вільн.індекс.''): высшие учебные заведения--вищі навчальні заклади--вузы--внзи--государственное регулирование--державне регулювання--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--международные образовательные программы--міжнародні освітні програми--научные степени--наукові ступені--национальное профильное законодательство--національне профільне законодавство--нормативно-правове регулювання--нормативно-правовое регулирование--phd Анотація: Приділено особливу увагу економічному та історико-правовому аналізу розвитку і становлення Болонского процесу в Республіці Казахстан. Вивчено чинне законодавство в цій області, виявлено прогалини та недоліки в ньому, розроблено рекомендації, спрямовані на вдосконалення чинного освітнього законодавства. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Саймова, Шолтан (докторант PhD Евразийского национального университета имени Л.Н.Гумилева; г.Астана; Казахстан); Тасова, Ардак (провідний викладач кафедри теорії та історії управління, права та конституціоналізму Євразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\ |