Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; кандидат сільськогосподарських наук) Назва : Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Електронний ресурс] Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2015. - № 1. - С. 66-75: рис. Форма і об'єм ресурсу: Электрон. журн. Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 378 ББК : 74.58 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Географіч. рубрики: Україна Украина Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--агрономічні спеціальності--агрономические специальности--студенти агрономічних спеціальностей--студенты агрономических специальностей--практична підготовка студентів--практическая подготовка студентов--болонський процес--болонский процесс--вимоги болонського процесу--требования болонского процесса--аграрна освіта--аграрное образование--реформування аграрної освіти--реформирование аграрного образования--зарубіжний досвід--зарубежный опыт--професійна підготовка фахівців аграної галузі--профессиональная подготовка специалистов аграрной отрасли--досвід країн єс--опыт стран ес--теоретичне навчання--теоретическое обучение--виробнича практика--производственная практика Анотація: Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням хз соціально-економічних та психологічних наслідків. |