Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; кандидат сільськогосподарських наук)
Назва : Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2015. - № 1. - С. 66-75: рис.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. журн.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--агрономічні спеціальності--агрономические специальности--студенти агрономічних спеціальностей--студенты агрономических специальностей--практична підготовка студентів--практическая подготовка студентов--болонський процес--болонский процесс--вимоги болонського процесу--требования болонского процесса--аграрна освіта--аграрное образование--реформування аграрної освіти--реформирование аграрного образования--зарубіжний досвід--зарубежный опыт--професійна підготовка фахівців аграної галузі--профессиональная подготовка специалистов аграрной отрасли--досвід країн єс--опыт стран ес--теоретичне навчання--теоретическое обучение--виробнича практика--производственная практика
Анотація: Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням хз соціально-економічних та психологічних наслідків.