Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук), Педько, Ірина Назва : Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2015. - № 4. - С. 13-18: табл. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--економіка підприємств--економічна теорія--економічні школи--історичний аспект--маржиналізм --роль інформації в суспільстві--теорія іінформації--теорія обмеженої раціональності--економічна інформаці--маркетинговая информация--экономика предприятий--экономика предприятий--экономическая теория--экономические школы--исторические аспекты--маржинализм--роль информации в обществе--теория информации--теория ограниченной рациональности--экономическая информация Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. Доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії. Дод.точки доступу: Педько, Ірина (кандидат економічних наук) |