Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук), Педько, Ірина
Назва : Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2015. - № 4. - С. 13-18: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--економіка підприємств--економічна теорія--економічні школи--історичний аспект--маржиналізм --роль інформації в суспільстві--теорія іінформації--теорія обмеженої раціональності--економічна інформаці--маркетинговая информация--экономика предприятий--экономика предприятий--экономическая теория--экономические школы--исторические аспекты--маржинализм--роль информации в обществе--теория информации--теория ограниченной рациональности--экономическая информация
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. Доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.

Дод.точки доступу:
Педько, Ірина (кандидат економічних наук)