Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс"
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 9. - С. 44-46: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингові комунікації
Экономика
Маркетинговые коммуникации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інтегровані маркетингові комунікації--товари класу люкс--послуги класу люкс--преміум-клас--просування товарів--маркетингова політика--зарубіжний досвід--інновації в рекламі--маркетинговые коммуникации--интегрированные маркетинговые коммуникации--товары класса люкс--услуги класса люкс--преиум-класс--продвижение товаров--маркетинговая политика--зарубежный опыт--инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій