Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.37(4СЛА)г-2
Автор(и) : Бєлікова, Альжбєта (доцент кафедри економіки факультету функціоеування та економіки транспорту і комунікацій Університету Зеліни; Словакія), Мішанкова, Марія
Назва : Короративна культура як чинник підвищення якості роботи транспортної компанії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 9. - С. 163-170 (Шифр А82/2014/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.37(4СЛА)г-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Теория корпоративного управления
Теорія корпоративного управління
Географіч. рубрики: Словакия
Словакія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детерминирующие факторы--детермінуючі фактори--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--корпоративная культура--корпоративна культура--сервисное качество--сервісна якість--транспортные компании--транспортні компанії--управленческое моделирование--управлінське моделювання
Анотація: Доведено важливість корпоративної культури, її формування та впровадження на прикладі словацької транспортної компанії. Для компанії, що аналізується, запропоновано нову модель корпоративної культури. Продемонстровано, яким чином на корпоративну культуру впливає нестиковка бізнес-пріоритетів та динаміки розвитку зовнішнього середовища.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мішанкова, Марія (інженер кафедри економіки факультету функціоеування та економіки транспорту і комунікацій Університету Зеліни; Словакія)