Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор), Губарєва, Юлія
Назва : Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 11. - С. 59-62: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейромаркетинг--психотерапевтичні дослідження мозку--вплив на поведінку споживачів--споживча поведінка--поведінка споживачів--мотиви поведінки споживача--аромамаркетинг--аудіомаркетинг--аудиомаркетинг--психологія кольору--психология цвета--психотерапевтические исследования мозга--влияние на поведение потребителей--потребительское поведение--поведение потребителей--мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)