Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.421с-5 Автор(и) : Савчук А.М. (аспірант кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна) Назва : Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 7. - С. 66-71: схем. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.421с-5 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Ключові слова (''Вільн.індекс.''): информационные системы--інформаційні системи--информационное обеспечение маркетинга--інформаційне забезпечення маркетингу--стратегический маркетинг--стратегічний маркетинг--предприятия торговли--підприємства торгівлі--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--система информационного обеспечения--система інформаційного забезпечення Анотація: Розглянуто основні завдання стратегічного маркетингу підприємств торгівлі та особливості формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено основні складові системи інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі, показано їхній взаємозв'язок. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |