Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.421с-5
Автор(и) : Савчук А.М. (аспірант кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна)
Назва : Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 7. - С. 66-71: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.421с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): информационные системы--інформаційні системи--информационное обеспечение маркетинга--інформаційне забезпечення маркетингу--стратегический маркетинг--стратегічний маркетинг--предприятия торговли--підприємства торгівлі--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--система информационного обеспечения--система інформаційного забезпечення
Анотація: Розглянуто основні завдання стратегічного маркетингу підприємств торгівлі та особливості формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено основні складові системи інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі, показано їхній взаємозв'язок.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске