Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Проценко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи) Назва : Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К, 2014. - № 6. - С. 29-33: рис.-2 Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 373 ББК : 74.2 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель інформатизації освітнього простору--модель информатизации образовательного процесса--дидактичний модуль--дидактическая модель--мультимедійні технології--мультимедийные технологии--мультимедійні засоби навчання--мультимедийные средства обучения--інформатизація навчального процесу--информатизацияучебного процесса--освітній процес--образовательный процесс--загальноосвітні навчальні заклади--общеобразовательные учебные заведения--гімназії--гимназии--досвід гімназій--опыт гимназий--профілізація навчання--профилизация обучения Анотація: Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Надія, гімназія №1 \о ней\ |