Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проценко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи)
Назва : Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К, 2014. - № 6. - С. 29-33: рис.-2
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель інформатизації освітнього простору--модель информатизации образовательного процесса--дидактичний модуль--дидактическая модель--мультимедійні технології--мультимедийные технологии--мультимедійні засоби навчання--мультимедийные средства обучения--інформатизація навчального процесу--информатизацияучебного процесса--освітній процес--образовательный процесс--загальноосвітні навчальні заклади--общеобразовательные учебные заведения--гімназії--гимназии--досвід гімназій--опыт гимназий--профілізація навчання--профилизация обучения
Анотація: Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\