Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кирилов Ю. Є. (кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2014. - № 3. - С. 101-107: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Географіч. рубрики: Україна
Європа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зернові культури--зерновые культуры--виробництво зерна--производство зерна--урожайнсть зернових культур--урожайность зерновых культур--торгівля зерном--торговля зерном--зовнішня торгівля--внешняя торговля--експорт зерна--экспорт зерна--експорт пшениці--экспорт пшеницы--бренди країн--бренды стран--житница европы--житниця європи
Анотація: Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "Україна - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої країни в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських країнах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце України на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками Україна потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал України ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша країна має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду.