Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.49(4УКР)в-80 Автор(и) : Смирнов, Євген (студент PhD Донецького національного технічного університету) Назва : Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 347-353: табл. Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.49(4УКР)в-80 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика непроизводственной сферы Економіка невиробничої сфери Географіч. рубрики: Украина Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внешняя реклама--зовнішня реклама--методология управления персоналом--методологія управління персоналом--предприятия--підприємства--развитие персонала--розвиток персоналу--рекламная отрасль--рекламна галузь--трудовая мотивация--трудова мотивація Анотація: Визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Броды Ураина Медиа, ООО, украинский оператор внешней рекламы \о нем\ |