Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(4ІСП)в6-5
Автор(и) : Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія), Рейна, Марія Долорес, Севілья, Клауліа
Назва : Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 52-263: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(4ІСП)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Испания
Іспанія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): выставочная деятельность--виставкова діяльність--методология маркетинга--методологія маркетингу--продажи--продажі--продвижение товаров--просування товарів--торговые выставки--торговельні виставки--экономическая эффективность--економічна ефективність--экспоненты--експоненти
Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія)