Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.42(4ІСП)в6-5 Автор(и) : Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія), Рейна, Марія Долорес, Севілья, Клауліа Назва : Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 52-263: табл., граф. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.42(4ІСП)в6-5 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика торговли Економіка торгівлі Географіч. рубрики: Испания Іспанія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): выставочная деятельность--виставкова діяльність--методология маркетинга--методологія маркетингу--продажи--продажі--продвижение товаров--просування товарів--торговые выставки--торговельні виставки--экономическая эффективность--економічна ефективність--экспоненты--експоненти Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія) |