Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій) Назва : Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2014. - № 7. - С. 20-24 Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--внешняя реклама--рекламний ринок--рекламный рынок--медіа реклама--медиа реклама--маркетингові сервіси--маркетинговые сервисы--медіа агенції--медиа агентства--рекламно-комунікаційний ринок--рекламно-коммуникационный рынок--біллінг--биллинг--direct marketing-ові заходи Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |