Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням), Хосфорд, Крістофер, Белл, Нік Назва : Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 1-2. - С. 70-78: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2014/1/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339.138 ББК : У21 Предметні рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу) |