Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2014. - № 4/5. - С. 12-16: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісна освіта--предметні компетентності--ключові компетентності--кореляція--уміння вчитися--компетентностное образование--предметные компетентности--ключевые компетентности--корреляция--умение учиться--початкова освіта--начальное образование--державні стандарти освіти--государственные стандарты образования--молодші школяри--младшие школьники--програми формування загальнонавчальних умінь--программы формирования общеучебных умений--загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.

Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\