Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.7
Автор(и) : Лазоренко, Юлія (старший науковий співробітник ННСГБ НААН України; кандидат історичних наук)
Назва : Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 4. - С.17-24. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/4). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
УДК : 027.7
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів III-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017