Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дьомін Ю. В. (доктор технічних наук; ДНДЦ УЗ), Черняк Г. Ю., Щербина Ю. В.
Назва : Вплив еквівалентної конусності на критичні швидкості пасажирського рухомого складу
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 19-21: рис. (Шифр З2/2013/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 629.4.015:625.1.03:656.222.1
Предметні рубрики: Рухомий склад
Подвижной состав
Пассажирские вагоны
Пасажирські вагони
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Железнодорожный путь
Залізнична колія
Взаимодействие колеса и рельса
Взаємодія колеса і рейки
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Приведено методику і результати визначення еквівалентної конусності для випадків взаємодії з рейками колісних пар, колеса яких мають різні профілі. Наголошено на необхідність врахування граничних значень еквівалентної конусності при проведенні випробувань швидкісного рухомого складу.
Утримувачі документа:
Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Черняк, Г. Ю. (кандидат технічних наук; ДНДЦ УЗ); Щербина, Ю. В. (магістр; ДНДЦ УЗ); Міжнародний союз залізниць \про нього\; Пам'ятка UIC 519 \о произв.\ГОСТ 9036-88 \о произв.\