Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Дьомін Ю. В. (доктор технічних наук; ДНДЦ УЗ), Черняк Г. Ю., Щербина Ю. В. Назва : Вплив еквівалентної конусності на критичні швидкості пасажирського рухомого складу Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 19-21: рис. (Шифр З2/2013/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. УДК : 629.4.015:625.1.03:656.222.1 Предметні рубрики: Рухомий склад Подвижной состав Пассажирские вагоны Пасажирські вагони Железнодорожный транспорт Залізничний транспорт Железнодорожный путь Залізнична колія Взаимодействие колеса и рельса Взаємодія колеса і рейки Географіч. рубрики: Украина Україна Анотація: Приведено методику і результати визначення еквівалентної конусності для випадків взаємодії з рейками колісних пар, колеса яких мають різні профілі. Наголошено на необхідність врахування граничних значень еквівалентної конусності при проведенні випробувань швидкісного рухомого складу. Утримувачі документа: Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Черняк, Г. Ю. (кандидат технічних наук; ДНДЦ УЗ); Щербина, Ю. В. (магістр; ДНДЦ УЗ); Міжнародний союз залізниць \про нього\; Пам'ятка UIC 519 \о произв.\ГОСТ 9036-88 \о произв.\ |