Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.240-5/Д 26
Автор(и) : Дент, Майкл (аспірант; Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія), Вонг Сек Хін, Едвард
Назва : Маркетингові дослідження через маркетингові дії: кар'єра професійного продавця
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 6. - С. 360-366: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.240-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Трудовые ресурсы
Трудові ресурси
Географіч. рубрики: Європа
Европа
Азія
Азия
Анотація: Проаналізовано з точки зору евристики кар'єру професійного продавця на прикладі одного з авторів, що пропрацював у декількох міжнародних корпораціях та неприбуткових організаціях Європи та Азії. Дано детальний опис дослідженню через дію як науковому методу, а також його епітемологічній основі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вонг Сек Хін, Едвард (Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія)