Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Марецька Н. О. (здобувач Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського) Назва : Вплив політичної реклами на вибір електорату в Україні Місце публікування : Грані. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 3. - С. 132-134 (Шифр Г2/2012/3) Примітки : Література : С.134 : 7 назв УДК : 32.019 ББК : 66 Предметні рубрики: Політика. Політологія, 2010 р. Политика. Политология, 2010 г. Географіч. рубрики: Україна Украина Анотація: Аналізується вплив української політичної реклами на електоральний вибір громадян у період президентської передвиборчої кампанії 2010 р. |