Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марецька Н. О. (здобувач Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського)
Назва : Вплив політичної реклами на вибір електорату в Україні
Місце публікування : Грані. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 3. - С. 132-134 (Шифр Г2/2012/3)
Примітки : Література : С.134 : 7 назв
УДК : 32.019
ББК : 66
Предметні рубрики: Політика. Політологія, 2010 р.
Политика. Политология, 2010 г.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Аналізується вплив української політичної реклами на електоральний вибір громадян у період президентської передвиборчої кампанії 2010 р.