Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України) Назва : Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 1/2. - С. 27-32 (Шифр Р65/2012/1/2) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 371 ББК : 74р Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною. |