Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України)
Назва : Основні принципи і закони маркетингу
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2011. - № 9. - С. 13-17 (Шифр Е3/2011/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.