Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України) Назва : Основні принципи і закони маркетингу Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2011. - № 9. - С. 13-17 (Шифр Е3/2011/9) Примітки : Библиогр. в конце ст. УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Географіч. рубрики: Україна Украина Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств. |