Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Зайцева Л. І. Назва : Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2011. - № 2. - С. 45-54 Примітки : Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ УДК : 371.3 ББК : 74.202 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості. |