Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Pariy L. V. Назва : Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2019. - N 2 (28). - С. 58-65: il., a-tabl. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2019/2 (28)). - ISSN 2415-8089 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2151/2051Повний текстРежим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/126Зміст УДК : 637.3:[658.8:339.1](477) Предметні рубрики: Сільське господарство Сельское хозяйство Маркетинг Торгівля Торговля Географіч. рубрики: Україна Украина Ключові слова (''Вільн.індекс.''): consumer preferences--споживчі уподобання--cheese market--сирний ринок--consumers--споживачі--business--бізнес--consumer value--споживча цінність--market segmentation--сегментація ринку |