Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.290с-5 Автор(и) : Наторіна, Альона Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та менеджменту Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг) Назва : Маркери цифровізації взаємодії з клієнтами Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018/1. - № 3. - С. 79-85 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 658.8:659.1 ББК : 65.290с-5 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Маркетингові комунікації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-процессы--бізнес-процеси--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--веб-сайты--веб-сайти--клиенты предприятий--клієнти підприємств--комплиментарность--компліментарність--маркеры--маркери--маркетинговые взаимодействия--маркетингові взаємодії--онлайн-деятельность--онлайн-діяльність--оффлайн-деятельность--офлайн-діяльність--цифровизация взаємодії з клієнтами--цифровізація взаимодействия с клиентами--інформаційні технології в роботі з клієнтами--информационные технологии в работе с клиентами--цифровизация клиентоориентированности--цифровізація клієнтоорієнтованості Зміст : 1. Конкатенація з клієнтами на базі омніканального підходу ; 2. Архітектура продажів ; 3. Онлайн-маркетинг ; 4. Цифровий контент ; 5. Стратегія адміністрування веб-сайту ; 6. Цифрове обслуговування клієнтів ; 7. Інформаційні та сервісні Інтернет-додатки ; 8. Цифровий «іn-store» Анотація: Досліджено та визначено ключове значення взаємодії з клієнтами в онлайн- та оффлайн діяльності підприємства. Ідентифіковано пріоритетну роль цифровізації взаємодії з клієнтами з огляду на її компліментарний вплив на діяльність підприємства. Запропоновано та обґрунтовано маркери цифровізації взаємодії з клієнтами, що забезпечать стабільне та стійке функціонування підприємств на ринку. Утримувачі документа: ДЦГБ |