Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-5
Автор(и) : Наторіна, Альона Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та менеджменту Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)
Назва : Маркери цифровізації взаємодії з клієнтами
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018/1. - № 3. - С. 79-85
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 658.8:659.1
ББК : 65.290с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Маркетингові комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-процессы--бізнес-процеси--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--веб-сайты--веб-сайти--клиенты предприятий--клієнти підприємств--комплиментарность--компліментарність--маркеры--маркери--маркетинговые взаимодействия--маркетингові взаємодії--онлайн-деятельность--онлайн-діяльність--оффлайн-деятельность--офлайн-діяльність--цифровизация взаємодії з клієнтами--цифровізація взаимодействия с клиентами--інформаційні технології в роботі з клієнтами--информационные технологии в работе с клиентами--цифровизация клиентоориентированности--цифровізація клієнтоорієнтованості
Зміст : 1. Конкатенація з клієнтами на базі омніканального підходу ; 2. Архітектура продажів ; 3. Онлайн-маркетинг ; 4. Цифровий контент ; 5. Стратегія адміністрування веб-сайту ; 6. Цифрове обслуговування клієнтів ; 7. Інформаційні та сервісні Інтернет-додатки ; 8. Цифровий «іn-store»
Анотація: Досліджено та визначено ключове значення взаємодії з клієнтами в онлайн- та оффлайн діяльності підприємства. Ідентифіковано пріоритетну роль цифровізації взаємодії з клієнтами з огляду на її компліментарний вплив на діяльність підприємства. Запропоновано та обґрунтовано маркери цифровізації взаємодії з клієнтами, що забезпечать стабільне та стійке функціонування підприємств на ринку.
Утримувачі документа:
ДЦГБ