Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козінцева, Тетяна (учитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії)
Назва : Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Редакція журналу "Початкова школа", 2018. - № 2. - С. 10-13.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 373.3.016:[81+502]
Предметні рубрики: Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Методика викладання природознавства
Методика преподавания природоведения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова школа--начальная школа--молодші школярі--младшие школьники--критичне мислення--критическое мышление--творчі здібності школярів--творческие способности школьников--інтерактивні технології--интерактивные технологии--асоціативний кущ--ассоциативный куст--кубування--кубирование--мозковий штурм--мозговой штурм--мозаїка--мозаика--метод прес--метод пресс--мікрофон--микрофон--дискусія--дискуссия--3 клас--3 класс--4 клас--4 класс--природознавство--природоведение--корисні копалини--полезные ископаемые--грунти україни--грунты украины--тіла--тела--вещества--речовини--українська мова--украинский язык--спільнокореневі слова--однокоренные слова--пізнавальні завдання--познавательные задания--логічне мислення--логическое мышление
Анотація: Акцентовано увагу на необхідності добирати на кожний урок пізнавальні завдання з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Конкретизовані основні етапи уроку критичного мислення. Надаються приклади інтерактивних технологій та методів навчання (стратегії "Кубування", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм", "Мозаїка", метод "Прес" тощо) на уроках природознавства та української мови в 3 і 4 класах.
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка