Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль, Людмила (доктор економічних наук; доцент; ректор), Церклевич, Вікторія
Назва : Інтегральні засади функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: відповіді на виклики ХХІ ст.
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - Київ: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 12. - С. 7-24: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживча кооперація--потребительская кооперация--кооперативна освіта--кооперативное образование--вища кооперативна освіта--высшее кооперативное образование--кооперативне навчання--кооперативное обучение--заклади вищої освіти--учреждения высшего образования--навчальні платформи--учебные платформы--віртуальні навчальні підприємства--виртуальные учебные предприятия--система кооперативної освіти--система кооперативного образования--історія кооперативної освіти--история кооперативного образования--досвід зарубіжних країн--опыт зарубежных стран--принципи кооперативної освіти--принципы кооперативного образования--викладачі вищої освіти--преподаватели высшего образования--інтегральні засади--интегральные основы--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Обґрунтувано інтегральні засади функціонування та розвитку споживчої кооперації та кооперативної освіти у контексті викликів XXI ст. Включено ідеї синергетики про складність освітніх систем, концепції єдності та взаємозумовленості освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісний, компетентісний, системний). Обґрунтовано раціональні підстави зародження та реалізації ідеї кооперативної освіти як функціональної складової споживчої кооперації (освітня система у системі економічній). ГІростежено зміни у кооперативній освіті упродовж XX ст., представлено модерні інтерпретації змісту дефініцій "кооперативна освіта", "кооперативне навчання" у XXI ст. Представлено механізм інтеграції ланок "наука — освіта — виробництво" за посередництва навчальної платформи як інноваційного освітнього інструмента (досвід освітньої діяльності Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту).

Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор)