Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник) Назва : Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017. - № 9/10. - С. 44-48 (Шифр Р65/2017/9/10) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ УДК : 37.015 ББК : 74.03 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісний потенціал--ценностный потенциал--модернізація освіти--модернизация образования--видатні педагоги--выдающиеся педагоги--літературна спадщина--литературное наследие--педагогічна діяльність--педагогическая деятельность--шкільна освіта--школьное образование--нова українська школа--новая украинская школа--методологія педагогічної діяльності--методология педагогической деятельности--людиноцентризм--человекоцентризм--дитиноцентризм--тема людини--тема человека Анотація: Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ |