Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружий, Григорій (доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук), Хоружа, Людмила
Назва : Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2017. - № 8. - С. 57-67
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Германия
Німеччина
Швейцария
Швейцарія
Италия
Італія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання упродовж усього життя--обучение в продолжении всей жизни--конструктивний підхід до освіти--конструктивный подход к образованию--компетентність студентів--компетентность студентов--центри компетентностей студентів--центры компетентностей студентов--інтеграція наукових напрямів--интеграция научных направлений--досвід діяльності центрів--опыт деятельности центров--керівні органи центрів--руководящие органы центров--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.

Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)