Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Хоружий, Григорій (доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук), Хоружа, Людмила Назва : Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2017. - № 8. - С. 57-67 Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ УДК : 378 ББК : 74.58 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Географіч. рубрики: Германия Німеччина Швейцария Швейцарія Италия Італія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання упродовж усього життя--обучение в продолжении всей жизни--конструктивний підхід до освіти--конструктивный подход к образованию--компетентність студентів--компетентность студентов--центри компетентностей студентів--центры компетентностей студентов--інтеграція наукових напрямів--интеграция научных направлений--досвід діяльності центрів--опыт деятельности центров--керівні органи центрів--руководящие органы центров--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения Анотація: Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії. Дод.точки доступу: Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки) |