Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана"), Петухов С.В. Назва : Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 7/8, № 8. - С. 20-27: табл., граф. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339:338.124.4:332.021.8 ББК : 65.422.5(4УКР)г-97 Предметні рубрики: Экономика Економіка Торговля отдельными видами товаров, 2003-2015 гг. Торгівля окремими видами товарів, 2003-2015 рр. Географіч. рубрики: Украина Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антикризисные меры--антикризові заходи--бегство капитала--втеча капіталу--теория антикризисного управления--теорія антикризового управління--глобализация--глобалізація--деиндустриализация--індустрліалізація--депопуляция--депопуляція--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--корпоративная социальная ответственность--корпоративна соціальна відповідальність--макроэкономические показатели--макроекономічні показники--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії--научный потенциал--науковий потенціал--покупательная способность--купівельна спроможність--политические кризисы--політичні кризи--потребительский спрос--споживчий попит--потребление--споживання--научный потенциал--науковий потенціал--рынки сбыта--ринки збуту--социально-экономическое развитие--соціально-економічний розвиток--социальные кризисы--соціальні кризи--соціальні кризи--статистическая динамика--статистична динаміка--стратегии развития--стратгеії розвитку--сырьевой тип аграрной экономики--сировинний тип аграрної економіки--товарные рынки--товарні ринки--факторы ситуационного влияния--фактори ситуативного впливу--финансово-экономические кризисы--фінансово-економічні кризи--экономические депрессии--економічні депресії Анотація: Метою дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих її аспектів, пов'язаних з інформаційно-комунікативними проблемами вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження виступають методично-прикладні питання діагностики товарного ринку та аналізу макроекономічних показників щодо масштабу впливу кризових явищ на економіку України. Об'єктом дослідження є процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності суб'єктів господарювання працюючих на вітчизняному та глобальних товарних ринках з урахуванням особливостей підвищеного ризику. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Петухов, С.В. (асистент кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана") |