Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Длігач, Андрій (доктор економічних наук ; доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу) Назва : Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 5. - С. 42-51: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий підхід до управління--формування маркетингових стратегій--маркетингові стратегії--дослідження ринків--просування товарів--стратегічний маркетинг--зовнішні стейкхолдери--інтегровані маркетингові стратегії--системно-рефлексивний маркетинг--маркетинговый подход к управлению--управление маркетингом--формирование маркетинговых стратегий--маркетинговые стратегии--исследование рынков--продвижение товаров--стратегический маркетинг--внешние стейкхолдеры--интегрированные маркетинговые стратегии Анотація: Присвячена аналізу системно-рефлексивного маркетингу (СРМ), який стає ідеологією управління підприємницькою діяльністю, та передбачає формування інтегрованої маркетингової стратегії на підприємстві. Також наведено порівняння традиційної і системно-рефлексивної парадигм маркетингу. |