Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Ковальчук, Світлана (завідувач кафедри маркетингу і товарознавства), Лазебник, Максим Назва : Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку Серія: Комунікації: реклама, PR Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 18-33: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Географіч. рубрики: Україна Украина Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний ринок--обсяги рекламного ринку--тб-реклама--зовнішня реклама--реклама в пресі--радіореклама--транспортна реклама--indoor-реклама--рекламный рынок--объемы рекламного рынка--тв-реклама--внешняя реклама--реклама в прессе--транспортная реклама--радиореклама--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--масмедіа--массмедиа Анотація: Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама, радіореклама, ринок Інтернет реклами). Дод.точки доступу: Лазебник, Максим (виконавчий директор) |