Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Автор(и) : Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)), Тахір, Мохаммад
Назва : Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки : підтверджуючий факторний аналіз
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 12. - С. 370-377: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 332.1
ББК : 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Повітряний транспорт
Географіч. рубрики: Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аэропорты--аеропорти--воздушный транспорт--внутренние пассажироперевозки--внутрішні пасажироперевезення--дополнительные платные услуги--додаткові платні послуги--клиенты--клієнти--коммуникационные мотивации--комунакаційні мотивації--личные качества--особисті якості--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--подтверждающий факторный анализ--підтверджуючий факторний аналіз--потребительская лояльность--споживча лояльність--потребительская удовлетворённость--споживча задоволеність--предоставляемые услуги--послуги, що надаються--предполетные ожидания--передпольотні очікування--своевременность--своєчасність--качество сервиса--якість сервісу--сервисодатели--сервісонадавачі--социологические опросы--соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)