Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України; 1941-)
Назва : Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2016. - № 12. - С. 103-104
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільське господарство--сельское хозяйство--аграрний сектор--аграрный сектор--аграрні підприємства--аграрные предприятия--сільськогосподарські підприємства--сельскохозяйственные предприятия--реалізація сільськогосподарської продукції--реализация сельскохозяйственной продукции--збутова політика--сбытовая политика--аграрний ринок--аграрный рынок--ринок агропродовольчої продукції--рынок агропродовольственной продукции--аграрний маркетинг--аграрный маркетинг--маркетинг аграрних підприємств--маркетинг аграрных предприятий--рецензії на монографії--рецензии на монографии
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ