Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України; 1941-) Назва : Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2016. - № 12. - С. 103-104 Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ УДК : 338.43 ББК : 65.32 Предметні рубрики: Економіка Экономика Економіка сільського господарства Экономика сельского хозяйства Географіч. рубрики: Україна Украина Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільське господарство--сельское хозяйство--аграрний сектор--аграрный сектор--аграрні підприємства--аграрные предприятия--сільськогосподарські підприємства--сельскохозяйственные предприятия--реалізація сільськогосподарської продукції--реализация сельскохозяйственной продукции--збутова політика--сбытовая политика--аграрний ринок--аграрный рынок--ринок агропродовольчої продукції--рынок агропродовольственной продукции--аграрний маркетинг--аграрный маркетинг--маркетинг аграрних підприємств--маркетинг аграрных предприятий--рецензії на монографії--рецензии на монографии Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |