Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.291.3
Автор(и) : Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія)
Назва : Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 134-145: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клиентская информация--клієнтська інформація--маркетинговая аналитика--маркетинговая аналітика--маркетинговые технологии--маркетингові технології--маркетинг отношений--маркетинг відносин--отношения между покупателем и продавцом--відносини між покупцем і продавцем--промышленные компании--промислові компанії--рынок в2в--ринок в2в--сети взаимодействий--мережі взаємодій
Анотація: Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск