Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.497в6-5 Автор(и) : Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ), Марченко, Світлана Миколаївна Назва : Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу Серія: Економіка та управління підприємствами Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 6. - С. 213-221: схем. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.497в6-5 + 74.58в6 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Высшее образование Вища освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг высших учебных заведений--брендинг вищих навчальних закладів--брендовый капитал вуза--брендовий капітал внз--вузы--внзи--высшие учебные заведения--вищі навчальні заклади--маркетинговые технологии в образовании--маркетингові технології в освіті--образовательные услуги--освітні послуги--организационный капитал--організаційний капітал--рыночное позиционирование--ринкове позиціонування--теоретические аспекты--теоретичні аспекти Анотація: Представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ) |