Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.290-2 Автор(и) : Горб К.М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД) Назва : Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту Місце публікування : Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - Дніпропетровськ: АМСУ, 2015. - № 1. - С. 95-99: табл. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.290-2 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): турпродукт-дестинація--етапи споживання--маркетингова політика--туристичний продукт--придбання продукту--маркетингова діяльність--економіка туризму--туристичні послуги--турпродукт-дестинации--этапы потребления--маркетинговая политика--туристический продукт--приобретение продукта--маркетинговая деятельность--экономика туризма--туристические услуги Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу. Утримувачі документа: Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000 |