Ястребова, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму). Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова> // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): модернізація системи освіти -- інноваційні моделі закладів освіти -- відкрита освіта -- дистанційна освіта -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- напрями формування моделі відкритої освіти -- направления формирования модели открытого образования -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- технології дистанційного навчання -- технологии дистанционного обучения -- характерні риси дистанційного навчання -- характерные черты дистанционного обучения Анотація: Розглядаються методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти. Визначаються завдання вироблення нових підходів до модернізації системи освіти в усіх ланках її функціонування. Обгрунтовується специфіка відкритої системи освіти, пов'язана з тим, що освітня система має бути здатною не лише озброювати знаннями того, хто навчається, а й унаслідок постійного і швидкого оновлення знань в нашу епоху, формувати потребу в неперервному самостійному оволодінні ними, самостійний і творчий підхід до знань упродовж всього активного життя людини. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\6.pdf |