Гелевачук, З. Й.
    Методичні підходи до формування та оцінювання маркетингової стратегії розвитку підприємства / З. Й. Гелевачук // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Стратегічне управління

   Стратегическое управление

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- зростання -- рост -- адаптація -- адаптация -- стратегії розвитку -- стратегії розвитку -- конкурентні переваги


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)