Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту модернізації змісту освіти МОН України).
    Готовність учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура / Ю. Завалевський, Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 11-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- формування здоров'язбережувального середовища -- формирование здоровьесохраняющей среды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- когнітивні компоненти -- когнитивные компоненты -- знання -- знания -- уміння -- умения -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- мотивація педагогічної діяльності -- мотивация педагогической деятельности -- емоційно-ціннісні компоненти -- эмоционально-ценностные компоненты -- практично-діяльнісні компоненти -- практически-деятетельностные компоненты -- готовність вчителів -- готовность учителей
Анотація: З'ясовано різні підходи до визначення поняття готовності вчителя до професійної педагогічної діяльності. Охарактеризовано різні погляди дослідників щодо готовності майбутнього вчителя до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. Зокрема, розкрито сутність поняття готовності учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Визначено та описано структурні компоненти готовності вчителя до формування здоров'язбережувального середовища.


Дод.точки доступу:
Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів Інституту модернізації змісту освіти МОН України)