Сухарніков, Юрій (начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ). Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітні програми -- образовательные программы -- реформування освіти -- реформирования образования -- вищі школи -- высшие школы -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- учіння протягом життя -- обучение в течение жизни -- міжнародні конференції -- международные конференции -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- результати учіння -- результаты обучения -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- стратегії навчання -- стратегии обучения -- додаток до дипломів -- приложения к дипломам -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- системи вищої освіти -- система высшего образования -- стандарти освіти -- стандарты образования Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.
Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ"
|