Кузьмук, О. М. (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки; Луцьк).
    Особливості інституціоналізації споживацької поведінки в українському суспільстві / О. М. Кузьмук // Грані. - 2015. - № 3. - С. 68-71. - Бібліографія : С.71 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- имущественное неравенство -- институционализация -- інституціоналізація -- культурні цінності -- культурные ценности -- майнова нерівність -- общество потребления -- потребительские практики -- потребительское общество -- потребительское поведение -- потребление -- социальное неравенство -- социальный статус -- соціальна нерівність -- соціальний статус -- споживання -- споживацька поведінка -- споживацьке суспільство -- споживацькі практики -- суспільство споживання -- украинское общество -- українське суспільство -- экономическая социология
Анотація: Здійснена спроба дослідження логіки становлення споживацької поведінки індивіда як прояву його індивідуальності та індикатора індивідуальних смаків. Даний аналіз уможливлює пояснення латентних тенденцій розвитку ринку, виявлення специфіки вну трішньогрупової соціальної диференціації. Споживацька поведінка значною мірою орієнтована на одержання задоволення та демонструванням свого соціального статусу. Споживацька поведінка є характерною на всіх етапах розвитку суспільства. В сучасному "спож ивацькому суспільстві" люди намагаються задовольняти свої створені у мріях та підігріті рекламою бажаннях. В сучасному світі через стрімкий розвиток рекламного ринку, планка споживання досить висока.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\12.pdf