Голяс, С. Є. (учитель світової літератури; Тернопільська область).
    Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури / С. Є. Голяс // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 4-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- кластери -- кластерные модели -- кластерный подход -- кластеры -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- матеріали учасників семінарів -- материалы участников семинаров -- семінари учителів року зі світової літератури -- материалы учителей года
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)."У статті викладено досвід використання методу кластерів на уроках світової літератури. Кластер - виділення смислових одиниць тексту та їх графічне оформлення у формі пучка. Кластер включає ключові слова, ідеї, подані у логічній послідовності текстових суб'єктів, котрі створюють цілісну і наочну картину.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\3.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\