Жебровська, Олена (аспірант). Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / О. Жебровська> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 40-46 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- концепції ІМК -- концепции ИМК -- глобалізація -- гобализация -- стадії розвитку маркетингу -- стадии развития маркетинга Анотація: Досліджено генезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" |