Дідик, Н. М. (кандидат психологічних наук; старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи).
    Результати емпіричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 12-19 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- личностная зрелость -- професійно значуща характеристика -- профессионально значимая характеристика -- майбутні психологи -- будущие психологи -- моделі професійно значущої характеристики -- модели профессионально значимой характеристики -- критерії професійно значущої характеристики -- критерии профессионально значимой характеристики -- показники професійно значущої характеристики -- показатели профессионально значимой характеристики -- рівні професійно значущої характеристики -- уровни профессионально значимой характеристики -- моральність -- моральность -- саморегуляція -- саморегуляция -- креативність -- креативность -- самосприйняття -- самовосприятие -- самоактуалізація -- самоактуализация -- Его-ідентичність -- Эго-идентичность
Анотація: Проаналізовано результати еміричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. Обгрунтовано критерії, показники та рівні її розвитку. Описано особливості вираженості професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів на різних курсах навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\3.pdf

Дод.точки доступу:
Шкала ясності Я-концепції, методика \о ней\