Гриженко, Л. В. (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; Дніпропетровськ).
    Лідерство як соціальний феномен / Л. В. Гриженко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 48-52. - Література : С.51-52 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.1
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
керівники -- лидеры -- лидерство -- лідери -- лідерство -- руководители -- социальное влияние -- социальный феномен -- социология управления -- соціальний вплив -- соціальний феномен -- соціологія управління -- феномен лидерства -- феномен лідерства -- харизма -- харизматическое лидерство -- харизматичне лідерство
Анотація: Акцентується увага на актуальності вивчення лідерства як соціального феномена. Автор наголошує на обов'язковості врахування лідером трьох видів потреб, що існують в будь-якій соціальній організації, структурі чи державі в цілому. По-перше, фо рмулювання спільної мети та плану дій. По-друге, сприяння піднесенню командного духу. По-третє, врахування інтересів кожного. У ході висвітлення головних аспектів досліджуваного питання автор робить висновок, що справжній лідер обов'язково повинен вол одіти великим багажем знань та авторитетом. Але цього недостатньо. Не можна назвати будь-якого лідера визначним, доки його діяльність не справила позитивний вплив на розвиток тієї чи іншої організації, нації чи держави в цілому.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)