Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський державний економічний університет).
    Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.305.4
Рубрики: Економіка
   Економіка машинобудівельної промисловості

   Экономика

   Экономика машиностроительной промышленности

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
інновації в машинобудуванні -- маркетингові дослідження інновацій -- методи маркетингових досліджень -- маркетинг машинобудівних підприємств -- інноваційна продукція машинобудування -- інноваційні технології машинобудування -- инновации в машиностроения -- маркетинговые исследования инноваций -- методы маркетинговых исследований -- маркетинг машиностроительных предприятий -- инновационная продукция машиностроения -- инновационные технологии машиностроения
Анотація: Запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обгрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, інноваційного продукту (технології) та інноваційної продукції (товарів).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Яшкіна, Оксана (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)