Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський державний економічний університет). Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства / М. Окландер, О. Яшкіна> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка машинобудівельної промисловості Экономика Экономика машиностроительной промышленности Украина Україна Кл.слова (ненормовані): інновації в машинобудуванні -- маркетингові дослідження інновацій -- методи маркетингових досліджень -- маркетинг машинобудівних підприємств -- інноваційна продукція машинобудування -- інноваційні технології машинобудування -- инновации в машиностроения -- маркетинговые исследования инноваций -- методы маркетинговых исследований -- маркетинг машиностроительных предприятий -- инновационная продукция машиностроения -- инновационные технологии машиностроения Анотація: Запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обгрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, інноваційного продукту (технології) та інноваційної продукції (товарів). Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Яшкіна, Оксана (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |